pirmdiena, 2011. gada 23. maijs

Giving Up The Gun.

 


Sveiki! Ir jauks pirmdienas vakars. Šodien pati piedzīvoju pirmo pērkonu (skolā, ak nē!). Patiesībā jau nekas tik briesmīgs nebija, tikai pēc lietus, protams, savairojās odi. Bet šodiena - lieliska dieniņa, pēc manām domām.

Ernests Gulbis izkritis jau pirmajā French Open kārtā. Žēl! Nu nekas, cerēsim, ka viņam vēl šogad paveiksies. Es, neapšaubāmi, turu īkšķus par Rafaelu.

Hmm... Hokejā traki jaunumi - federācija atlaidusi Latvijas hokeja izlases treneri un visus viņa palīgus, tātad - O. Znaroku, H. Vītoliņu un S. Ozoliņu. Nu jā, nebūtu jau slikti paskatīties kā būs ar jaunu treneri jau nākamajā čempionātā.

Eh, anekdotes.

- Braucam makšķerēt!
- Es tak nemāku...
- Kas tur ko mācēt. Ielej un izdzer!


Trīs igauņi 5:00 no rīta sāka makšķerēt.
10:00, pirmais:
- Necopē.
15:00, otrais:
- Tiešām, necopē.
21:00, trešais:
- Jūs te vāraties visu laiku, tāpēc arī necopē.



Cietuma priekšnieks jautā uz nāvi notiesātajam elektriskajā krēslā:
- Kāda ir jūsu pēdējā vēlēšanās?
- Paturiet, lūdzu, mani aiz rokas, tā es jutīšos drošāk


Satiekas divi draugi:
- Nu, kā tad iet?
- Slikti. Aizdevu paziņam 5000 latu plastiskajai operācijai, bet tagad vairs nezinu kā viņš izskatās.


Satiekas divas draudzenes. Viena:
- Vai tev tagad ir puisis?
Otra:
- Ir - skaists, gudrs, stiprs!
Pirmā:
- Kā sauc?
Otrā:
- Jānis, Juris, Matīss.



Bildes.


 Atceries - tie, kuri visaugstāk kāps, nebaidīsies nokrist viszemāk.


 Ikvienas sāpes reiz pāries, nav jēgas baidīties un neuzņemties risku.


 Es pats esmu savs neatkarības simbols.


 Es esmu piedzimis neatkarīgs, brīvs, lai sekotu sapņiem.



 Nebaidies riskēt, jo viss notikušais paliks tikai un vienīgi atmiņas.


 Seko saviem sapņiem. Esi brīvs kā taurenis. Vēja virziens neizmainīs tavu gala mērķi.

Veiksmīgu nedēļas turpinājumu!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru