pirmdiena, 2011. gada 20. jūnijs

Anthem Of Our Dying Day.

 

Sveiki! Ir pirmdiena - daudzu nepatīkamāka nedēļas diena. Ārā spīd saulīte un Jāņi strauji jo strauji tuvojas. Jāsāk iepirkt dazādi gardumi, lai Jāņus varētu godam nosvinēt.

Eimija Vainhausa uz koncertu Belgradā ieradusies narkotiku vai alkohola reibumā, tādējādi izgāžot koncertu. Viņa uznākusi uz saktuves 20 000 skatītāju priekšā un apjukusi. Vēlāk viņa tā arī nespēja atcerēties daudzu savu dziesmu vārdus. Klīnika, kurā viņa cīnijās pret atkarībām, šoreiz nav palīdzējusi.

Vakar ļoti spraigā cīņā Latvijas sieviešu basketbola izlase papildlaikā uzvarēja Francijas izlasi ar rezultātu 59:56. Cīņa bija grūta, taču mūsu meitenes bija malači. Atgādināšu, ka Francija bija 2009.gada Eiropas čempiones.

Vakar noslēdzās Pasaules čempionāts pludmales volejbolā. No visas pasaules volejbolistiem mūsējie - Mārtiņš Pļaviņš un Jānis Šmēdiņš - ieguva godpilno ceturto vietu. Tas Latvijai ir nebijis panākums. Malači!

Slavenais pāris Viktorija un Deivids Bekhemi ir aicinājušī Evu Longoriju kļūt par sava gaidāmā bērniņa krustmāti. Jau zināms, ka tā būs meitiņa. Krustvecāku kandidatūrai apskatīti arī tādi slaveni pāri kā Heidija Klūma un Sīls, Gordons un Tana Ramziji. Dēlu Bruklina un Romeo krustvecāki ir slavenais mūziķis Eltons Džons un slavenā modele un aktrise Liza Hērlija.

Bildes.

 Ir tik grūti sadzīvot ar kādu. Vēl grūtāk ir sadzīvot ar sevi.


 Kādēļ nepaklusēt, ja tu patiesām nezini, par ko iet runa?


 Es vēl aizvien brīnos, kur palika īstā mūzika.


 Pierodi pie tā, ka tu neesi sliktāks par tiem, kuri tevi cenšas pazemot. Tu esi labāks, jo tevi neuztrauc citu mīnusi.


 Neviens vēl nav nodzīvojis dzīvi bez kļūdām. Pārstāj baidīties darīt to, kas patīk.


 Mēs esam ļoti bailīgi. Ka tikai kāds, kuru tu nemaz neinteresē, neuzzina to, par ko viņam ir vienalga.


 Es tiešām nezinu, ko es darītu bez mūzikas.


 Daudzi saka, ka esmu savādāka. Patiesībā es vienkārši esmu foršāka. ;)


 Uzticies tikai un vienīgi sev.


 Pat, ja tas nekad nenotiks, tavs prāts izdomās visbriesmīgakos scenārijus.


 Izslēdz prātu un ļaujies mūzikai.


 Man vienalga, ko tu domā... Tikmēr, kamēr tu nepasaki to skaļi.


 Šī ir laba diena, lai dzīvotu.


 Negaisa mākoņi jau izklīst, man liekas. Bet reizēm sasitās, ja liekās. / Musiqq


 Es vēlētos, lai Backspace darbotos arī īstajā dzīvē.


 Dzīve ir īss stāsts, kurā ikviens tev mēģinās iestastīt, ka tu neesi pietiekami labs un nevari.


Man patīk sapņot. Tas ir kā dzīvot vēl vienu dzīvi.

Jauku nedēļas iesākumu!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru