sestdiena, 2011. gada 4. jūnijs

One Big Family.

 

Sveiki! Ir jau ceturtais jūnijs. Ārprāc, cik ātri šī vasara sāk iet! Bet nav ko iespringt, vēl samērā daudz dienu. Gaidām Jāņus un izbaudām silto laiku. Meterologi gan sola, ka jūnija otrā puse būs lietaināka, bet, vai tad tas mums traucēs? :)

Novaka Džokoviča uzvaru sērija ir beigusies - vakar French Open pusfinālā viņu četros setos sagrāva leģendārais šveicietis Rodžers Federers ar rezultātiem 7:6 (5), 6:3, 3:6, 7:6 (5). Spēle ilga 3 stundas un 39 minūtes. French Open finālā jau sesto reizi tiksies divi izcili tenisi - Rafaels Nadals, kurš savā dzimšanas dienā trīs setos pieveica Endiju Mareju,  un Rodžers Federers. Šajās 6 cīņās piecas reizes uzvarējis Rafa, vienu Rodžers.

Lauris Reiniks vēl aizvien neatpūšas - viņš Lietuvā izdod savu albumu Es skrienu (Aš bégu) un piedalīsies Lietuvas deju šovā Dejo ar mani.

Dziedātājai Pinkai piedzimusi meitiņa, kuru viņa ar vīru nosaukusi par Vilovu (pilnajā vārdā Vilova Seidža Hārta). Jaunie vecāki ir ļoti priecīgi. ''Viņa ir brīnišķīga, tāpat kā papucītis,'' tvīto Pinka.

Rianna aizstāv savu video dziesmai Man Down, kurā viņa nošauj vīrieti pēc tam, kad viņš Riannu izvaro. Daudzi vecāki bija pret tā raidīšanu kanālā BET, taču viņu nosodījumu neņēma vērā. Rianna saka, ka pati ir cietusi no vardarbības, tādēļ cenšas pievērst citu uzmanību šim jautājumam.

Bildes.

 Es vienmēr rakstu stāstu savā galvā.


 Es nepiederu nevienam, es esmu kā putns, atlidoju, kad vēlos, bet palieku uzticīgs.


 Skaties uz pasauli tā, it kā to redzētu pirmo reiz. Izbaudi katru mirkli ar draugiem, ģimeni un mīļoto. Un nekad, nekad nenožēlo.


 Vienmēr ir kāds, kurš tev var stāstīt visbriesmīgākos melus, un tu viņam noticēsi tik un tā.


 Tev viss tik tiešām būs labi? Jā, bet ne šodien.

 

 Man vienmēr pietrūkst pagātnes un es ļoti gaidu nākotni. 


 Mums katram ir viena mazītiņa problēma, kas it kā traucē piepildīt sapņus. Mēs paši.


 Vasaras rītā staigāt kailām pēdam pa svaigu, vēsu rasu... Dievīgi...


 Kad es esmu ar tevi mana sirds ir kā basi. 


 -Man nav lemts lidot. -Tad lien ar paceltu galvu!


 Šajā dzīvē ir viens skarbs likums - peldi vai noslīgsti.


 Padomā... Visa pasaule tev pie kājām... Bet tu tērē savu laiku sīkumiem.


Palaid savu dzīvi pašplūsmā, ļaujies tam, kas tev patīk, neuztraucies.

Veiksmīgu nedeļas nogali!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru