trešdiena, 2011. gada 8. jūnijs

Take A Picture.

 


Sveiki! Ir vēl viena ellīga dieniņa - astotais jūnijs, trešdiena. Karstumiņš neatkāpjas ne mirkli. Taču man tas pārāk netraucē. Vienīgā lieta, kas mani īpaši neiepriecina, ir pilns mežs ar čūskām un kukaiņiem. Jā, staigāt tādam mežam cauri nav īpaši miermīlīga un jauka lietiņa.

MTV Movie Awards Roberts Petisons pārsteidzis ar skūpstu. Nejau ar kādu sievieti, bet gan viņa ekrāna partneri Teiloru Lautneru. Tas gan nav glābis MTV Movie Awards reitingus, jo tie ir samazinājušies.

Rokgrupa Red Hot Chili Pepper paziņojusi par jaunu albumu, kurš tiks izdots augustā. Grupa nebija izdevusi jaunas dziesmas vai albumus jau piecus gadus, tādēļ faniem šī ir priecīga vēsts.

Latviešu reperi Skutelis un Nātre piedāvā videoklipu savai dziesmai Bāra bērni. To var noskatīties šeit.

22. jūnija nolēgsies seriāla UgunsGrēks piektā sezona. Pēc šīs vasaras varēsim atkal skatīties jauno sezonu ar jauniem notikumiem un intrigām.

Bildes.


 Tu liec man justies dzīvam.


 Es reizēm atskatos un brīnos, cik drosmīgi esmu rīkojusies dažās situācijās.


 Tie cilvēki, kuriem nav bail būt pašiem, ir visstiprākie. Ja vien būt pašiem, nenozīmē pakļauties kaut kādiem ideāliem.


 Tici man, viss ir kārtībā. Kā es to zinu? Mēs vēl aizvien elpojam.


 Nejau briesmas mūs padara bezbailīgus. To paveic šaušalīga pieredze.


 Ir jāmāk izteikt savas jūtas. Citādi vēlāk ir grūti atšķirt, kas ir īsts.


Ir tikai viens spēks, kas kustina šo pasauli. Mīlestība. Mīlestība pret cilvēku vai kādu lietu. Vienalga. Tas liek zemei griezties.

Veiksmīgi pārdzīvot šīs ellīgās un saulainās dienas!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru