ceturtdiena, 2011. gada 16. jūnijs

The Reeling.

 

Sveiki! Jau ceturtdienas, 16.jūnija pēcpusdiena. Jūnijs jau ir vairāk nekā pusē. Tieši pēc nedēļas Jāņi, kuros, es ceru, nelīs.

Šodien tika nosaukti Spēlmaņu nakts laureāti 17 nominācijās. Uz gada aktrises godu pretendē Inese Kučinska, Kristīne Nevarauska, Vita Vārpiņa, Vera Hramņikova un Māra Zemdega. Uz gada aktiera balvu - Artūrs Skrastiņš, Andris Keišs, Tālivaldis Lasmanis, Uldis Anže un Uldis Dumpis.

Aktrise Natālija Portmane, kuru atceramies no filmas Melnais gulbis, laidusi pasaulē bērniņu. Tas ir puisītis, bet citi komentāri nav sniegti.

Lady GaGa slavenā kleita, kura bija radīta no jēlas gaļas un kurā viņa ieradās pagājušā gada MTV mūzikas video balvu pasniegšanā, tikusi izstādīta Rokenrola slavas zālē. Kleita tiek izrādīta izstādes Sievietes rokmūzikā - iztēle, kaisle, spēks ietvaros.

Slavenā žurnāla Playboy izveidotāju Hjū Hefneru pametusi viņa līgava. Kāzas bija paredzētas jau šajā nedēļas nogalē, bet viņa nākamā sieva pārdomājusi. Hjū un Kristalai bija visai iespaidīga gadu starpība - viņam bija 85, bet viņai tikai 25.

Bildes.

 Nesapņo par to, kas vēlies būt.Vienkārši esi tu pats - dari to, kas sagādā prieku, izbaudi dzīvi un smaidi.


 Divām lietām nav robežu - iedomībai un muļķībai.


 Kam vajadzīgs mākslīgs smaids, ja vari pateikt acīs tiešī to, ko domā?


 Atšķirties nav slikti. Tas ir drosmīgi - nebūt klaunam princešu barā, bet būt tīģerim aitu barā.


 Apturēt labākos mirkļus...


 Kāds gudrs vīrs pastāstīja publikai kādu joku, visi smējās.
Viņš pastāstīja šo joku vēlreiz, tikai daži smējās.
Viņš atkārtoja trešo reiz, un neviens nesmējās.
Tad viņš teica:
Jūs nevarat smieties par vienu un to pašu joku atkal un atkal, bet kādēļ jūs raudat par vienu un to pašu lietu vēl un vēl?


 Man teica, ka pirmo reiz iemīloties, viss mainās. Un tā sajūta nekad nepazūd.


 Es nekad nenosodu cilvēkus tikai tādēļ, ka viņi ir savādāki. Es viņus vērtēju pēc tā cik jauki, sirsnīgi, stipri un drosmīgi viņi var būt.


 Neņem galvā! Ja mani satrauktu tas, ko katrs muļķis par mani domā, es nekad nelīstu ārā no mājas.


 Acis ir cilvēku dvēseles spogulis.


 Fake it 'till you make it.


Es patiešām gribu palikt mūžam jauns. Bet, jo gudrāki kļūstam, jo vairāk pieaugam.

Veiksmīgi sagaidām Jāņus!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru