sestdiena, 2011. gada 25. jūnijs

 


Sveiki! Ir viena kārtīga pēcsvētku diena. Cerams, ka labi nolīgojāt! Laiciņš šodien bija uz goda. Atliek tikai baudīt lielisko vasaru laukā.

Vimbldonas tenisa turnīrā Rafaels Nadals pārvarējis trešo kārtu, tāpat arī Rodžers Federers un Endijs Marejs. Šobrīd norisinās spēle starp Novaku Džokoviču un Markosu Bagdatis - katram pa vienam uzvarētam setam.

Filma Seržanta Lapiņa atgriešanās izdota DVD formātā. Tagad visi varēs šo filmu iegādāties veikalos un skatīties arī mājās.

Britnijas Spīrsas jaunais videoklips pauž nostāju pret saviem ienaidniekiem - paparaci. Viņas jaunais videoklips attēlo Britnijas iesaistīšanos kautiņā ar paparaci, no kuriem viņa dažus piekauj ar mikrofonu. Nu jā, dažreiz šie slavenību skandālu meklētāji var būt tiešām nejauki.

Bildes.

 Es gribu aizbēgt.


 Labi justies - būt brīvam, priecīgam un kopā ar sev mīļiem cilvēkiem.


 Man patīk paslēpties un tēlot, ka neko nezinu.


 Es esmu fejiņa,
Un mans vidējais pirkstiņš ir mana burvju nūjiņa.


 Man ir vienalga tie nepazīstamie cilvēki, kuri mani uzskata par pilnīgu muļķi... (ja vien man ir jautri).


 Atziņa - kaut nu cilvēki sabiedriskajā transportā saprastu, ka viņi samaksā par vienu vietu, nevis vēl pāris vietām visām savām somām... ;)


 Tavs ķermenis ir tavs templis. Tavs ir tavs, citiem nav tiesību kritizēt vai mainīt to.

Veiksmīgu attapšanos no svētkiem un nedēļas nogali!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru