trešdiena, 2011. gada 28. decembris

Bēdz.

Sveiki! Kā jums iet šajā pēdējā gada nedēļā? Vai izbaudāt to? Ceru, ka jā, jo tik nedaudz ir atlicis līdz šī gada beigām.

Mela Gibsona bijusī sieva pēc tiesas prāvas ieguvusi pusi slavenā aktiera mantu. Tā ir lielākā iegūtā summa pēc šķiršanās Holivudas vēsturē - apmēram 400 miljoni dolāru.

Adeles albums 21 kļuvis par labāk pārdoto albumu kopš 2004.gada. Tas pārdots vairāk nekā 5 miljonos eksemplāru.

Bildes.


 Viegli dzīvot - ar emocijām, bet neuztverot nopietni.


 Saglabā cerību pat tad, kad nav iespēju.


 Es par tevi sapņoju, es par tevi domāju... bet tu neesi man viss.


 Visvairāk man patīk būt ziemā... tikai šogad tādas nav.


 Krist tevis dēļ nav jēgas, tikai es to sapratu par vēlu.


 Mīli dzīvi, tā brīvi.


 Nav nozīmes kurš pēc kārtas tu esi. Nozīme ir sajūtām.


Kad iemīli mani, paziņo man arī par to.

Lai jums izdevušās, krāsainas un jaukas šī gada pēdējās dienas!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru