trešdiena, 2011. gada 14. decembris

Who You Are.

Sveiki! Nedēļas trešā diena beidzot ir klāt. Ziemassvētku sajūta man kaut kur ir pazudusi, un viss, ko šobrīd vēlos, ir brīvlaiks. Tāda neizprotama sajūta drūmā laika dēļ.

Pagājušajā nedēļas nogalē par skatītāko filmu Latvijas kinoteātros kļuvusi Arturs izglābj Ziemassvētkus, aiz sevis atstājot filmu Jaungada nakts.

Britu mūzikas izdevums NME nosaucis 10 labākos albumus. Par labāko albumu tas nosaucis P.J. Hārvijas albumu Let Englans Shake.

Šodien aktrisei Agnesei Zeltiņai paliek 40 gadi. Pašlaik aktrise cenšas iekārtoties jaunajā dzīves vietā - Itālijā, tādēļ maz laika pavada Latvijā.

Bildes.


 Izbaudi jaunību kamēr esi jauns.


 Dzīvot ar prieku un neuztraukties par sekām...


 Unikāli cilvēki ir nesaprasti.


 Ja tikai tu zinātu, cik ļoti gribu tevi blakus, tu nespētu izturēt kaut mirkli prom no manis.


 Katrai meitenei ir puisis, kuru viņa nekad neaizmirsīs... tomēr nekad viņam nepiedos.


 Ja tu neesi imūns pret visām tām baumām un uzbraucieniem, tad tu tiksi sagrauts. Vienkārši nelaid to visu iekšā sevī.


 Es nesaprotu tos cilvēkus, kuri nepārtraukti sūdzas. Jo viņi patiešām nezina, ko nozīmē pa īstam smagi brīži.


 Visas manas cerības bija salauztas, un man nebija ko zaudēt. Un tad  es sāku dzīvot.


 Es pacelšos no zemes kā debesskrāpis...


Zini kāpēc man izdodas? Tāpēc, ka es sev ticu - kaut vai es neizskatos ideāli vai neesmu pietiekami jauka. Es vienkārši zinu, ka varu.

Lai jums pārsteigumiem bagāta un jauka šī nedēļas otrā puse!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru