sestdiena, 2011. gada 10. decembris

Green Light.

Sveiki! Sestdiena ir klāt, neticami, bet rīt jau trešā Advente. Vēl tik daudz darbiņu jāpaveic līdz Ziemassvētkiem, vai ne?

OKartes Skatuvi šonedēļ nācās pamest grupai Kā-1. Pirmajā vietā ierindojās grupa 4 vēji.

Reperis Gustavo izdevis singlu Dziesma manai pilsētai. Šī dziesma ir kompliments videi, kurā viņš dzīvo, un šī dziesma tika iekļauta viņa albumā Pilsētas portāls.

Rīgā, t/c Galerijas Centrs izcēlies ugunsgrēks. Viens cilvēks ir cietis, un tagad uguns ir likvidēta. Degšanas iemesls gan nav noskaidrots.

Bildes.


 Dzīvo savu dzīvi skaisti.


 Neatmet ar roku tam, uz kura liki tik daudz cerību.


 Mums katram ir savi noslēpumi.


 Man šķiet, es redzēju tevi sapnī.


 Esmu sapņotājs... bet netaisos mainīties.


 Īstā dzīve - realitāte ir labāka par visiem sapņiem.


 Mūzika vajadzīga, lai grūtos brīžus padarītu skaistākus.


 Kā tu nesaproti? Es atgrūžu citus cilvēkus, jo viņi nav tu.


 Cilvēki saka, ka man ir stiprs raksturs. Viņi nezin, cik daudz es noklusēju.


Jo skaļāk tu runā, jo vairāk paliek nepateikts.

Lai jums jauks nedēļas nobeigums!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru