pirmdiena, 2011. gada 26. decembris

Neatgriezšanās.

Sveiki! Otrie Ziemassvētki ir jau klāt - tieši tik ātri. Laiciņš gan ārā izskatās vairāk zaļš, nekā balts, tomēr svētkus tas svinēt netraucē.

Noskaidroti šogad lapā google visvairāk meklētie vārdi. Pirmajā vietā ir Rebeka Bleka - Friday, viņai seko youtube klipi, piemēram, Rihannas Man Down, Jessie J dziesma Price Tag, kā arī tādi notikumi kā Eimijas Vainhausas un Raeina Danna nāve.


Tikušas noskaidrotas arī šī gada ienesīgākās koncertturnejas. Pirmajā vietā atrodas U2, otrajā Bon Jovi, bet trešajā - Take That.

Latvijā populārā personība Inese Saulīte jeb Kombuļu Inese meklē jaunu vīrieti, jo nesen pašķīrusies no ilggadējā drauga Benda. Kas būs viņas nākamais izredzētais?

Bildes.



 Dzīve ir mēsls, līdz sāc to dzīvot.


 Mirklis ir ievērības cienīgs, ja liek tev aizmirst pilnīgi visu.


 Ja man jautātu - kas ir mīlestība? - es teiktu, ka tā ir burvestība.


 Jo vairāk tev rūp, jo vairāk tev nākas zaudēt.


 Ir šarmanti cilvēki un pelēki cilvēki.


 Tu vari bēgt no likteņa, bet tu nevari izvairīties no jūtām.


 Tukši vārdi dažbrīd vairāk vērti nekā patiesi vārdi.


 Esmu mazliet nekas, mazliet kaut kas. Un tavs viss.


 Visskaistākā izvēle - izvēlēties to, ko patiešām gribi.


 Paņem mani līdzi uz mākoņiem.

Novēlu jums izdevušos nedēļas turpinājumu!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru