piektdiena, 2011. gada 16. decembris

Dinosaur.

Sveiki! Lai cik neticami tas arī neizklausītos, piektdiena beidzot ir pienākusi. Un vēl viens fakts - līdz manam ziemas brīvlaikam palicis tikai nedaudz. Tikai ceru, ka Ziemassvētki un Jaunais gads būs kaut drusciņ balti.

Pirms kāda laika internetā parādījās baumas, ka Mailija Sairusa veikusi krūšu palielināšanas operāciju. Mailija šodien baumas noliegusi, jo skaistu augumu var iegūt ne tikai guļoties zem skalpeļa.

Žurnāls Forbes noteicis gada pelnošākās dziedātājas - līdere ir Lady Gaga, bet viņai seko Teilore Svifta, Keitija Perija, Bejonsē un Riana.

Iveta Feldmane paziņojusi, ka presē rakstītais par viņas un vīra šķiršanos ir meli. Bet viņas vīrs kādam žurnālam teicis, ka viņi kopā nedzīvo jau pusotru gadu. Kuram tad ir taisnība?

Bildes.


 Dažreiz cilvēki nesaprot, ka viņš ir mans. Dažreiz arī viņš to nesaprot.


 Viena iespēja būt laimīgam - dzīve.


 Aizveriet mutes visi muļķīši, kuri saka, lai pametu tos, kuri sāpina. Jo es šos cilvēkus mīlu.


 Es vienkārši ienīstu, kad tu bez mazākajiem sirdsapziņas pārmetumiem man melo. Pat tad, kad viss, ko tev saku, ir patiesība.


 Mākslu nerada laime. Mākslu rada sāpes.


 Es to vairs negribu darīt, es negribu būt iemesls, kādēļ tik daudzi cieš.


 Katram cilvēkam ir izvēles. Viņš tevi pieviļ? Bet tu pats liki uz viņu cerības.


 Mēs pēdējā brīdī uzzinām, ka kāds mūs čakarējis. Un mums ir tieši brīdis, lai to labotu.


Gribu pateikt tik daudz, bet nesaku neko. Lai saudzētu tevi. Lai sāpinātu sevi.

Lai jums izcili jauka nedēļas nogale!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru