pirmdiena, 2011. gada 12. decembris

Read All About It.

Sveiki! Nedēļa iesākusies, pozitīva un jauka. Sniedziņš man trūkst, bet esmu gatava paciesties...

Lindsijas Loenas bildes žurnālam Playboy noplūdušas internetā. Tas licis žurnāla izdošanas datumu pārcelt uz 16.decembri.

Rīgā plāno uzstāties itāļu dziedātājs Toto Kutunjo. Viņš 15.decembrī viesosies Arēnā Rīga. 1990.gadā šis dziedātājs uzvarēja Eirovīzijas dziesmu konkursā.

Žurnāls Men's Health noteicis visu laiku seksīgākās sievietes. Topā ierindojusies Dženifera Anistone, Merilina Monro, Britnija Spīrsa, Madonna, Andželina Džolija un citas.

Bildes.



 Mīlēt dzīvi nav viegli. Bet ja neiemācīsies, nekad nebūsi pa īstam laimīgs.


 Aizved mani prom no šīs sasodītās vietas..


Dzīvo kamēr esi jauns, jo tev var nebūt iespēja dzīvot, kad pieaugsi.


  Lido, lido. Man vairs tevi nevajag..


 Skaisti vārdi = skaisti meli. Labāk runā patiesību.


 Nebaidies būt seksīgs tāds, kāds esi.


 Tici man, pasaulē ir cilvēciņš, kurš tevi ļoti, ļoti mīl, tikai vēl to nezina.


 Gribētos kādu dienu pazust no visu cilvēku redzes loka... vienkārši dzīvot sev.


 Skaistais mums apkārt - vienkārši burvīgs, bet nenovērtēts.


Ja tu uzskati, ka esi parasts, tu nekad nespēsi par sevi pastāvēt. Tu nekad nevērtēsi sevi augstāk par citiem.

Lai jums saulains un sirsnīgs nedēļas turpinājums!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru