svētdiena, 2011. gada 18. decembris

Mistletoe.

Sveiki! Ceturtā un pēdējā Advente ir klāt. Līdz Ziemassvētkiem palikusi tikai nedēļa, tāpat kā līdz brīvlaikam. Grūti tam noticēt.. :)

Piektdien, 16. decembrī šovā OKartes Skatuve uzvarēja apvienība Jātnieki, otrajā vietā atstājot apvienību 4Vēji.  3. un 4. vietā palika apvienības T-Band un Nu un.

Slavenā dziedātāja Sezārija Evora sestdien, 17.decembrī mirusi 70 gadu vecumā. Viņa bija plaši pazīstama ar savu unikālo balsi, kā arī vienmēr uzstājās basām kājām.

Lindsija Loena, kurai bija piespriesti sabiedriskie darbi morgā, tikusi palielīta par savu labo darbu. Tiesnese bijusi ļoti apmierināta ar Lindsijas darbu.

Bildes.


 Es + tu, tie ir jauki, jauki Ziemassvētki.


 Es labāk esmu laimīgs un nabadzīgs, nekā nelaimīgs un bagāts.


 Visskaistākie mirkļi - visātrāk nolietojas.


 Meli vienmēr beigās sāp vairāk nekā patiesība, tomēr ne visi meli atklājas un sāp.


 Es dzīvoju savu parasto dzīvi... un tad es sāku just.


 Tu mīli cilvēkus, kuri tev nevar piederēt, un ienīsti tos, kuri tevi nekad neaizmirsīs.


 Ballēties nav slikti, ārdīties nav slikti. Slikti ir tikt pieķertam.


 Ziemassvētki bez sniega ir tas pats, kas Jāņi bez alus.


 Iedomājies, slīkst divi cilvēki - viens mīl tevi, bet otru mīli tu. Kuru tu glābtu?


 Mūsu savtīgās intereses ir mūsu nelaimju cēloņi.


Ja tu mīli, tad nesāpini. Ja sāpini, tad pa īstam nemīli.

Lai jums izdevusies pirmssvētku nedēļa!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru