pirmdiena, 2011. gada 19. decembris

Blow.

Sveiki! Jauka pirmdieniņa ir klāt. Mazliet labāka par citām pirmdienām, jo pēdējā pirms svētkiem. Bet mazliet drūma un bez sniega. Tāds svētku laiks, kurā jāpļauj zāle, nav pieļaujams.

Šodien Vecrīgas bārā I Love You notiks svinības par godu 8. jubilejai. Pasākumā piedalīsies grupa Malcolm Lincol, kas šajā vasarā uzstājās festivālā Positivus. Bārs atrodas Aldaru ielā 9.

Andželīna Džolija atvērs jaunus labdarības fondus katrā no viņas adoptēto bērnu dzimtenēm. Viņa un viņas vīrs Breds Pits jau ir izveidojuši fondus, kas cīnās pret AIDS un tuberkulozi. /vairāk info - šeit.

Dziedātāja Britnija Spīrsa saderinājusies ar savu draugu Džeisonu Traviku, ar kuru kopā bija redzama video klipā Criminal. Pāris ir kopā jau divus gadus. / Info - šeit.

Bildes.


 Dzīve ir kā kāpnes. Augšā, lejā... un nokrist ir sāpīgi.


 Viens mans mirklis ar tevi attaisno visu drūmo, kas bijis.


 Agrāk viss bija vieglāk - mēs vienkārši bijām bērni.


 Labāk mazāk saprast un zināt, jo tas mazāk sāp.


 Man vienalga, ko jūs teiksiet, bet man Latvija ir tikai viena. Un es viņu NEKAD neaizmirsīšu.


 Man reizēm ir bail pakļauties liktenim, jo viņš tikai spēlējas.


 Nekad neaizmirsti cilvēkus, kuri tevi ir izglābuši, rīkojoties nesavtīgi.


 Tu esi drosmīgāks, nekā domā.


 Es patiku vienam, bet nepatiku otram. Tad es patiku citam, bet nepatiku vēl kādam. Tad es sapratu - galvenais patikt sev.


Es māju ar galvu un neticu. Es saku nē, kad patiesībā degu, lai teiktu jā.

Lai jums jauks šīs nedēļas iesākums!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru