sestdiena, 2011. gada 24. decembris

Miljoniem, miljardiem.

Sveiki! Sveicu jūs Ziemassvētkos! Novēlu jauku šo dieniņu un šo pēdējo gada nedēļu! :) Izbaudiet visu, ko dzīve dod.

Jaunajā komēdijā Ruma dienasgrāmatā aktieris Džonijs Deps uz ekrāna izdzer 160 pudeles alkoholisko dzērienu.  Stāsta sākumā kāds amerikānis pamostas pēc kārtīgas ballītes - 160 izdzertām pudelītēm - un ar kārtīgām paģirām. Kas notiks tālāk - to varat redzēt uz kinoteātru ekrāniem.

Rihanna atrādījusi savu jauno videoklipu dziesmai You Da One. Dziesma ir no viņas pēdējā albuma Talk That Talk. Šo video var ievērtēt šeit.

Alla Pugačova un viņas mīļotais Maksims Galkins beidzot ir apprecējušies. Par to pasaulei paziņojis dziedātājs Nikolajs Baskovs, publicējot ziņu tviterī.

Bildes.


 Nevajag maģiju, lai notiktu brīnumi.


 Spīts dzīvot, nevis padoties straumei, ir veiksmes atslēga.


 Tik vienkārši dzīvot, neko nesarežģīt, vienkārši baudīt.


 Tie ir vārdi no manas tautas
Un dziesma man arī no tās. 
/ Mana dziesma


 Sajūti Ziemassvētkus mieru un skaistumu. Piedodi arī tiem, kuri nav pelnījuši.




 Es nesapratu kā citi to neredzēja, ka sāp. Jo sāpēja mežonīgi.


 Es dodu vairāk, nekā saņemu. Un varbūt tā ir labāk.


 Labāk maza palīdzība, nekā skaļa atvainošanās.


 Ja skaistums nenāk arī no iekšpuses, tad laikam es neko neesmu iemācījusies no dzīves.


Dzīve ir pārāk īsa visām šīm skumjām.

Lai jums izdodas nosvinēt krāsainus un skaistus Ziemassvētkus!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru