pirmdiena, 2011. gada 18. aprīlis

Civilazition.

Sveiki pirmdienā! Ārā vakar bija tik jauks un ideāls laiks. Bet šodien gan mazliet aukstāks. Bet sniegu jau nekur vairs neredz (laikam).

Jauna nedēļa ir sākusies. Šī piektdiena būs brīvdiena ļoti daudziem - Lielā Piektdiena. Ļoti liela piektdiena, jo nav nekur jāiet, var darīt, ko gribās. Lieliski!

Līdz vasarai ir palikušas tikai 6 nedēļas! Nu, precīzāk būtu 43 dienas, neskaitot šo. Mazliet vairāk par mēnesi. Un es jau nevaru nociesties.

Gribas pateikt priecīgu ziņu - Rafaels Nadals vakar uzvarēja Deividu Ferreru un tātad uzvarēja arī Monte Carlo Rolex Masters! Apsveicu! ;)

Jau pavisam drīz dziedātāja Pink laidīs pasaulē bērniņu. Taču viņa mājās nesēž - viņa bieži manīta ar vīru pastaigājamies.


Skārleta Johansone, kura pērn izšķīrās no vīra Raiena Reinoldsa, ir pārvākusies dzīvot pie sava jaunā drauga Šona Penna.Viņa domā, ka šīs attiecības ir nopietnas un ar nākotni. Hmm, vai tā būs, uzzināsim velāk.


Laiks bildītēm!

 Ch-ch-ch-ch-ch-ch-cherry bomb!


 You are my diamond!


 Aizver acis, tas neko nemainīs.


 Es nekad neesmu bijusi laimīgāka.


 No visa kas mūžīgs, visīsākais laiks atvēlēts mīlestībai!


 Ja netici... pieskaries!


 Neviens sapnis nav par lielu, neviena zvaigzne nav par tālu.


 -Tas tevi tiešām neuztrauc? -Nea, man jau ir vienalga.


 Es negribu melot. Vienkārši reizēm tas aiztaupa daudz ciešanu.


 Tu esi mana labākā daļa. Ja tu neesi ar mani - es neesmu pilnīga.


 Neviens neizvēlas, ko mīlēt. Mēs izvēlāmies kāpēc mīlēt.


 Ne visi tavi joki ir smieklīgi.


 Me + my guitar = 4ever


Nāc man blakus, jo te tu iederies perfekti.

Labu un veiksmīgu nedēļas turpinājumu!

xoxo
anetteket 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru