piektdiena, 2011. gada 1. aprīlis

Take Me On.

Sveiki! Ir jau 1. aprīlis. Sveicu jūs un ceru, ka neesat smagi izjokoti. Es gan atzīšos - nesaņēmu nevienu smagu joku. Atceros, agrāk šī diena bija daudz īpašāka. :D Nu, bet šis pirmais aprīlis ir īpašāks, jo šovakar LNT skatamies Karalisko anekdošu turnīru. Būs jautri.

Dzirdēju, ka februāra beigās tiesa atcēlusi aizliegumu Krisam Braunam tuvoties Rianai. Viņš šo aizliegumu saņēma pirms diviem gadiem, kad bija savu draudzeni piekāvis.


Penelope Krūza beidzot tiks pie savas zvaigznes Holivudas slavas alejā. Atgādinu, ka viņa filmējusies tādās filmās kā Atgriezties un Vaniļas debesis.

Nesen arī uzzināju, ka dziedātāja Meraija Kerija gaida dvīnīšus, varbūt pat puisīti un meitenīti. Apsveicu.

Vēl aizvien gaidu vasaru, bet, kā jau redzams, viss ir sācis pamatīgāk kust. Tā kā ilgi līdz siltumam vairs nav jāgaida.

Par glamūrīgāko un stilīgāko slavenību tikusi atzīta Intrigantes aktrise Bleika Laivlija. Balvu par labāko stilu uz sarkanā paklāja ieguvusi Natālija Portmane. Hmm... viņas to noteikti bija pelnījušas.

Rīt kanālā TV3 var skatīties filmu Indiana Džonss. Noteikti skatīšos. Iesaku.





Tagad laiciņš dažām bildītēm.

 Tu esi spožāks nekā jebkurš cits.


 Mana dzīve ir lieliskāka nekā tu domā.


 Dzīve sastāv no miljoniem skaistu mirkļu.


 Nekad nemeklē kļūdas, ja nezini, ko ar tām darīt tālak. 


 Ideāls rīts - saule, cafe latte, klusums.


 Es nemācos no savām kļūdām.


 Grēko kamēr esi jauns.


 Man ir vienalga, ko par mani domā, līdz man to pasaka acīs.
 Gribētos reiz atgriezties tajos laikos, kad modē bija džinsi ar platiem galiem, rokenrols...


Šokolāde ir tas, ko es vienmēr vēlos.




Dzīvē ir piedzīvots tik daudz laba, ka gribas to atkārtot vēl un vēl.

 
I love the way I live.


Atā visiem, veiksmīgi.

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru