piektdiena, 2011. gada 29. aprīlis

Strangelove.

Sveiki šajā lielajā lielo kāzu dienā. Visu dienu klausos jaunākās ziņas par kāzām. Un, protams, redzēju arī svarīgo kāzu ceremoniju. Skaisti, grezni. Un, pēc manām domām, Keitas kleita vienkārši lieliska.

Lai nu kā, ir arī labs laiks, kuru varam baudīt. Un rīt jau brīvdiena (cerams, saulaina), kurā tiešām varētu atpūsties. Esmu apmierināta ar to, ka man vēl nav iekodis neviens ods. :D

Nesen internetā parādījās Harija Potera un Nāves dāvestu otrās daļas treileris. To var apskatīt šeit.

Vakar Džesika Alba nosvinēja savu 30. dzimšanas dienu. Viņa to nosvinēja kādā SPA. ;)

Tikmēr itāļu zinātnieki meklē Monas Lizas līķi. Vai viņiem to izdosies atrast? Ir arī versijas, ka Leonardo da Vinči slavenajā gleznā attēlojis pats sevi, tādēļ interesanti uzzināt, kādi būs meklēšanas rezultāti.

Bet Bleika Laivlija, kuru pazīstam no seriāla Intrigante, nomainījusi savu blondo matu krāsu uz ugunīgi rudu. Interesanti!

Un līdz vasarai palikušas tikai 32 dienas jeb mēnesis un viena diena. Lieliski, vai ne? Šis mācību gads man šķiet ļoti garš. Beidzot, beidzot, beidzot jau var just vasaru.

Laiks bildēm!


 Kad nav ko zaudēt... riskē ar visu.


 Kāda starpība, cik liels ir tavs spēks... nozīme ir tam, cik lielu spēku tu vari izturēt.


 Katra diena ir grūta. Ir jāmāk to visu izbaudīt.


 Es negaidu princi.
Es gaidu kādu, kurš mani uzskatīs par princesi.


 Iztēlojies, ka esi taurenis... izsūc no katras dienas visu labāko kā nektāru no zieda.


 Tu nekad nebūsi jaunāks kā tagad.


 Dari to, kas tev patīk. Un izbaudi to.


 70% manas atmiņas aizņem dziesmu vārdi.


 Daži cilvēki nekad nedara trakas lietas. Es nespēju iedomāties, kā tas ir.


Acis ir dvēseles spogulis.

Katrs labais brīdis ir nopelnīts.

 
Veiksmīgu jums visiem atpūtu!

xoxo
anetteket 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru