trešdiena, 2011. gada 13. aprīlis

Gold Forever.

Sveiki! Ir trešdiena, nedēļas beigas ar brīvdienām tuvojas. Klausos mūziku, chill. Šodien sadomāju salikt anekdotītes un dažas bildītes. Jauki, ka beidzot ārā saulains. Vasara tuvojas! ;)

Masieris ir cilvēks, kurš saņem naudu no sievietēm par to pašu, par ko citi saņemtu pa purnu..


Sarunājas jaunais pāris:
- Mīļā, vai šodien pusdienās atkal konservi?
- Jā, dārgais...
- Kādi tad šoreiz?
- Īsti nezinu, bet uz kārbas bija rakstīts "Tavam mīlulim".



Narkomāns sēž pie spoguļa un prāto:
- Tas esmu es, spogulī...
Atskan zvans pie durvīm.
- Kas tur ir?
- Tas esmu es..
Narkomāns nosaka:
- Ak, arī tur es esmu...



Vīrietis lielās darbabiedriem:
- Es vakar veikalā nopirku tāāādus zābakus! Iedomājieties - abi kreisie un viens krietni lielāks par otru!
- Tad par ko tu tā priecājies?
- Derēja kā uzlieti!
 




Vīrelis nolēmis izbeigt ar šņabja dzeršanu. Iet gar veikalu, domā:
- Tā, iekšā neiešu!
Pēc desmit metriem:
- Padarīšu eksperimentu sarežģītāku - tomēr iekšā ieiešu, bet neko nepirkšu!
Ieiet veikalā, ierauga savu iecienīto trīsgraudnieku:
- Eksperimentu sarežģīšu - šņabi nopirkšu, bet nedzeršu!
Nopērk trīsgraudnieku, aiznes mājās un sāk maigi skatīties uz pudeli:
- Lai būtu vēl grūtāk - tātad ieliešu glāzē, bet nedzeršu!
Sacīts darīts, ielej glāzē:
- Vēl grūtāk būs, ja iedzeršu malku, bet nenorīšu!
Salej mutē un... norij.
- Bet ir nu gan man gribasspēks - negribēju dzert, bet tomēr iedzēru!

Laiks bildītēm!


 Lai arī kā tu ienīsti skolu... Vēlāk tevtā tik un tā pietrūks!


 Mēs katrs esam unikāls.


 Nebaidies būt atšķirīgs.


 Es esmu dīvains, slikts, stulbs... Kā vien vēlies! Nu, vismaz es neesmu tu!


 Jauns tu esi vienu reizi. Nebaidies riskēt, tu tik un tā nomirsi.


 Dažreiz es esmu dusmīga uz visu pasauli un nezinu pat kādēļ.


 Labākais draugs ir viss, ko vien vari iedomāties... Atbalsts, psihologs, ienaidnieks, skolotājs...


Tu esi kā zvaigzne visumā. Tevi pamanīs tikai tad, kad kritīsi vai arī spīdēsi visspožāk!
Veiksmīgu atlikušo nedēļu!

xoxo
anetteket 

















Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru