svētdiena, 2011. gada 3. aprīlis

Pressure.

Sveiki! Ir jau svētdiena! Nu jā, rīt jau atkal sākas jauna nedēļa. Cerams, ne grūta. ;) Un es ar pacietību gaidu Rafaela Nadala un Novaka Džokoviča spēles sākumu. Jā, jā, šodien noslēdzas Sony Ericsson Open vīriešiem. Un, ja jau tiekas pirmā rakete un otrā rakete tenisā - tas nozīmē interesantu spēli.

Taču šodien ārā bija patiešām silts uz saulains. Vietām pat temperatūra sasniedza +15 grādu atzīmi. Ceru, ka rīt varēs sagaidīt tieši tādu pašu un vēl siltāku laiku... hmm, vasara jau tuvojas.


No 11. aprīļa TV3 varēs atkal skatīties smieklīgo krievu seriālu Laimīgi kopā par Bukinu ģimeni. Noteikti skatīšos.

Nesen bija izcēlies strīds - Natālijas Portmanes dubliere filmā Melnais gulbis izteikusies, ka Portmane veikusi tikai 5% kustību, kuras redzamas filmā. Šonedēļ režisors atbildējis, ka Natālija veikusi 80% kustību.

Hiphopa mākslinieki Skutelis, Eliots un Edavārdi šogad dosies koncerttūrē pa Latviju. Viņi apmeklēs Latvijas lielākās pilsētas.


Hmm. laiks jociņiem.. ;)





Ar ko atšķiras gudrs vīrietis no dumja?
Dumjš vīrietis stāsta anekdotes par blondīnēm, gudrs ar viņām guļ.

Ārsts saka jaunam kolēģim:
- Jūs esat pārāk enerģisks. Gada laikā mēs esam spiesti nomainīt jau trešo operāciju galdu. Turpmāk lūdzu nesitiet ar cirvi tik stipri. 


 Slimnīca.Ienāk palātā ārsts, aiz viņa vīrietis ar cirvi.Ārsts saka:
-Tā, šim te vajag kreiso roku nocirst!
-Babah!
-Es teicu kreiso!
-Babah!
-Es teicu - roku!!!!



Labiņi, tagad laiks enerģiskām bildītēm enerģiskam nedēļas iesākumam.

 Turi kājas pie zemes,
Ja tava galva ir mākoņos.


 Hello! I'm Domo!


 Vienkārši esi laimīgs.


 Ja draugi būtu puķes, es izvēlētos tevi!


 Dzīve bez krāsām ir kā diena bez prieka.


 Ikviens kritiens ir neliels solis uz priekšu.


Izliecies, ka esi stiprs. Par spīti visiem, kuri domā citādāk.


 Ja baudi dzīvi pa īstam, neuztraucies par šķēršļiem.


 Reizēm gribas tēlot noskumušu, lai tikai redzētu, kā centies, lai es pasmaidītu.


 Reizēm sapņi man liek redzēt visu citām acīm.


 Tu neticēsi, cik interesanta patiesībā ir mana pelēkā dzīve.


Nekas tā neispaido cilvēku, kā mūzika.


 Kādēļ man jāmēģina iederēties, ja esmu piedzimusi, lai atšķirtos?



 Reizēm saldumi ir mans labākais draugs. ;)


 Debesis - kaut kas tiks skaists un vienkāršs.


 Nav nekā vieglāka  - vienkārši esi laimīgs.


 Ja nespēj izdarīt ar prieku, nedari vispār.


Piedzimis, lai būtu brīvs.

Laimīgi jums pavadīt šo nedēļu!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru