pirmdiena, 2011. gada 11. aprīlis

Dream On.

Sveiki! Ir sniegaina pirmdienas pēcpusdiena. Atkal jau biju ļoti pārsteigta par sniegu. Nu kāpēc vienkārši nevarētu atnākt pavasarītis?
Lai nu kā, vēl visa nedēļa priekšā. Šovakar TV3 var skatīties Kāsla metodi un, protams, Ugunsgrēku.

Tikai neaizmirstam, ka šī svētdiena ir jau Pūpolsvētdiena. Nezinu kā kurš, bet domāju, ka vajadzētu jau kādu pamatīgāk iepērt. ;) Un jau nākamā piektdiena ir Lielā Piektdiena... Un pēc tam svētdiena un pirmdiena ir Lieldienas - man brīvas dieniņas.


Aprīlis ir jau gandrīz pusē un tas ir super. Līdz vasarai tiešām atlicis maz, taču vispār jācer, ka tāda reiz pienāks.


Gribēju gan pateikt, ka latviešu tenisists Ernests Gulbis uzvarēja ukraini Aleksandru Dolgopolovu. Malacis! Un jācer, ka viņš atkal pakāpsies ATP rangā!

Mūsu pārstāvji Eirovīzija Musiqq pašlaik atrodas Amsterdamā. Tur viņi piedalās pasākumā Eurovision in Concert.

Mūziķis Gustavo laidis klajā singlu Ak, tu, dieniņ! un tam radījis videoklipu, kuru var apskatīt šeit.



Grupa U2 pārspējusi grupas The Rolling Stones ienākumus no koncerturnejas un uzstādījusi jaunu rekordu. Viņi to paveikuši 10.aprīlī.

Tagad laiks bildēm!

 Man nav noteikta mērķa. Un es to izbaudu.


 Neseko maniem soļiem! Arī es esmu apmaldījies.


 Daudzi saka, ka esmu mainījies. Man šķiet, ka beidzot esmu atradis pats sevi.


 Labāk jūtos mazliet pazaudēts.


 Me + my guitar.


 Ieklausies klusumā.


 Tuvāk... vēl tuvāk nevar būt.


Nebaidies pateikt `nē`.

Veiksmīgu jums nedēļas iesākumu!
 
xoxo
anetteket 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru