otrdiena, 2011. gada 5. aprīlis

Emergency.


Sveiki! Ir jau otrdienas vakars, dīvaini, ka tagad vēl kaut ko var redzēt. Bet ārā šodien bija saulīte, un tas taču ir pavisam super. Žēl gan, sola, ka akal paliks vēsāks, taču sniedziņš vismaz ir pamatīgi pakusis. Un šodien tik skaļi dziedāja putniņi, ka mani pamodināja.



Uzzināju, ka mediķi azilieguši lietot A. Kivičam alkoholu, jo viņš ar sirdsdarbības traucējumiem ievietots slimnīcā.

Internetā nonākušas filmas Krēslas pēdējās daļas bildes, no intīmām ainām. Filmas veidotāji esot nomākti par to, ka šādas bildes nonākušas atklātībā no vēl negatavā materiāla.

Kantrimūzikas akadēmijas balvā par labāko mākslinieci atzīta Teilore Svifta. Taču Miranda Lamberte tika izvirzīta balvām septiņās nominācijās.

Ziņa grupas PeR faniem - grupu pametis Pēteris Upelnieks, kurš sapratis, ka vēlas muzicēt citā stilā. Žēl gan, taču viņa vietā nāks dziedātājs Arturas Burke no lietuvas. Cerams, ka jaunais sastāvs būs superīgs!



Savu dzimšanas dienu Lady GaGa nosvinēja kārtīgi - ar koncertu, kura laikā viņa apēda ar mākslīgām asinīm apklātu torti. Apsveicu! ;)


Tagad bildītes nedēļas turpinājumam.

 Reizēm man tik ļoti gribas piecelties un aiziet.


 Ceri uz labāko, rēķinies ar sliktāko.


 Man patīk, ja mani pamodina saule pusdienlaikā. :)
 Ne visi spēj izvēlēties paši.


 Mēs dzīvojam pasakās.


 Es gribu kādu laiku padzīvot vietā, kur mani neviens nepazīst.


 Vientulība nav slimība, tā ir diagnoze.


 Stāvot uz vietas nekas nemainīsies.



 Ne vienmēr visu var apdomāt.


 Visi pieaug, taču nevisi mainās.


 Esi laimīgs, ka neesi viens.


 Man ir tikai 2 rokas, mani neviens nevar sadalīt.


 Dzīvo kā māki, neļauj nevienam izdarīt savu izvēli tavā dzīvē.


I have got my whole life in my hands.


Veiksmīgu jums nedēļiņu!

xoxo
anetteket 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru