otrdiena, 2011. gada 12. jūlijs

Lemonade.

 

Sveiki! Šorīt bija pavisam jauks lietiņš. Un diena ir visai izdevusies, jo aiz loga spoži spīd saulīte.

Mūsu Jaunā Viļņa pārstāvei LieneCandy tērpus izgatavos pazīstamā māksliniece Elita Patmalniece ar māsu Ilzi. Sākumā Liene jau vērsusies pie Elitas, tad domājusi tērpus veidot pie Maskavas dizaineriem, bet Elita beigu beigās veidos visu triju dienu tērpus.

Festivāls Saulkrasti Jazz paziņojis, ka šogad pulcēs māksliniekus un 14 valstīm, tostarp, no Lielbritānijas, ASV, Baltkrievijas un Vācijas. Festivāls norisināsies no 18. - 23. jūlijam.

Latviešu grupa Instrumenti, kuru pazīstam ar tādām dziesmām kā Apēst tevi un Zemeslodes, plāno izdot debijas albumu. To izdos 30. augustā un to sauks Tru.

Daži joki...


Vecs skots guļ uz nāves gultas. Viņš paaicina savus dēlus, lai dotu pēdējos padomus:
- Mani dēli, dzīvē ir nepieciešamas divas lietas: godīgums un veselais saprāts. Godīgums, lai izpildītu saistības, bet veselais saprāts, lai šīs saistības nekad neuzņemtos.


Saruna tirgū:
- Sakiet lūdzu vai šis suns ir vesels?
- Pilnīgi vesels.
- Vai ir gudrs un apmācīts?
- Jā.
- Vai nav izlutināts?
- Nē, šis suns nav izlutināts.
- Uzticīgs?
- Ļoti uzticīgs. Jau 7 reizi pārdodu.
 


Bildes. 

 Es neesmu dīvains. Es vienkārši daru lietas, kuras tev ir svešas.


 Spēja būt mežonīgam un mīlīgam vienlaikus ir atslēga uz jauki pavadītu laiku.


 Man vienmēr liek pasmaidīt tie cilvēki, kuri dzīvo bez kompleksiem.


 Priecājies par to, kas tev ir. Par to, ko spēj paveikt un izturēt.


 Ir grūti pašam mainīties. Vislabāk maina pieredze un pārdzīvojumi.


 Man patīk tie, kuri nebaidās un māk atšķirties no pelēkās masas.


 Es baidījos, ka mani nesapratīs. Patiesībā, es pati nesapratu.


 Neesi atkarīgs no citiem. Vienu dienu tas viss var pazust!


 Gribēt kaut ko nav kaitīgi. Ja vēlēsies pietiekami stipri un cīnīsies pietiekami daudz, tas noteikti piepildīsies.



 Tev vienmēr ir izvēle, izņemot tad, kad iemīlies. Jo tad tu nezini, vai tas sāpēs un kad pāries.


 Draugs zina visus tavus mežonīgākos stāstus.
Labākais draugs visos ir piedalījies.


Aizmigt, kad līst, pēc tam iziet ārā un lēkāt pa peļķēm... Atgriezties bērnībā kaut uz mirkli.

 
 Ja tu kādam nepatīc, tu vari censties un censties, bet tu nevari mainīt šī cilvēka domas. Centies dēļ tiem, kuri tevi mīl.


 Dažiem cilvēkiem vienkārši piestāvētu spārni.


 Nesalauz nevienu. Tas ir tāpat kā saplēst stīgas, sasiet tās, un domāt, ka šis cilvēks varēs tāpat dzīvot tālāk.


 Neapskaud. Izdomā, kas jādara, lai tu būtu tikpat labs.


 Tetovējumi nav domāti, lai izceltos. Tie ir simboli un atšķirības zīmes, kuru vēstījums zināms vien īpašniekam.


 Katram jāatrod veids kā lidot.


 Cilvēka būtība ir nekad neapstāties pie sasniegtā un bīdīties tālāk, censties labāk.


 Tas, ka tu mani esi redzējis un es tev neskrēju klāt un neapbrīnoju, nenozīmē, ka esmu kluss vai kautrīgs.

 Man nepatīk, ja cilvēks manā acu priekšā pārgorza to, ko esmu teicis.


 Kāpēc pieaugt? Tev vienkārši reizēm jāuzvedas bērnišķīgi, lai neaizmirstu bērnu sevī.


 Ja tu esi drošs, ka dari pareizi, turpini iesākto. Ja kļūdies, tēlo, ka viss notiek tā, kā biji plānojis. Cīnies par saviem sapņiem.


 Neviens nav ideāls. Ideāli nepastāv. Katram tie ir savādāki.


 Nesapņo par normālu dzīvi. Tev ir tikai tavējā. :D


 Pasmejies par kļūdām. Tās nevar labot, var tikai iegaumēt un vairs neatkārtot.


Tu esi savu noteikumu upuris.


Ja es šaubos, draugi ir tie, kuri mani ievelk nepatikšanās. Un es saprotu, ka tā tomēr bija vislabākā izvēle. ;)
 
 
Jauku nedēļas turpinājumu! Daudz prieka!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru