svētdiena, 2011. gada 24. jūlijs

Rehab.

 

Sveiki! Ir jau svētdienas rīts. Esmu mazliet sabēdājusies, jo vakar uzzināju, ka mirusi Eimija Vainhausa. Nāves iemesli nav zināmi. Daudz teikts, ka viņa dzēra un lietoja narkotikas, bet viņas mūzika tomēr bija laba. Žēl...

Harija Potera pēdējās daļas ienākumi sasnieguši jau 640 miljonus dolāru, bet visas filmu sērijas ienākumi - 7 miljardus dolāru (ap 3,5 miljardi latu). Arī es rīt iešu uz pēdējo daļu. :)

Slavenā dziedātāja un aktrise Dženifera Lopesa par vienu miljonu dolāru uzstājusies kādās kāzās. Tās notikušas Ukrainā, precējies naftas magnāts Azams Aslamovs, kāzas kopumā izmaksājušas ap 15 miljoniem dolāru.

Bukmeikeri nesnauž. Viņi jau prognozē, ka pirmās vietas ieņems Ukraina, Lietuva un ASV. LieneCandy tiek vērtēta zemu. Bet cerēsim, ka viņi šoreiz kļūdās, vai ne? ;)

Bildes.

 Mēs pārāk zemu novērtējam bērnus. Reizēm viņi ir gudrāki un saprot vairāk nekā mums šķiet.


 Dažreiz ir vieglāk vienkārši samelot, nevis izskaidrot, zinot, ka tāpat neticēs.


 Paskaties spogulī un redzi sevi, nevis ideālus vai arī to, kas tu gribētu būt. Paskaties uz sev mīļu cilvēku un redzi viņu, nevis viņa sliktās īpašības. Tā ir mīlestība.


 Reizēm man gribētos būt tādam cilvēkam, kurš visiem patīk un šķiet lielisks. Bet tad es paskatos uz savu dzīvi un saprotu, ka tā ir daudz, daudz lieliskāka.


 Tas, ka cilvēki ir labākie draugi, nenozīmē, ka viņi tādi būs vienmēr.


 Mēs viens toru vērtējam pēc pieņēmumiem. Tas nekam neder. 


 Tā vien gribas paņemt šaujamo un pajautāt kādam savam ienaidniekam - Nu, ko tagad sliktu par mani gribi pateikt?


 Samīļo savus draugus, jo šādas izdevības tev vairs var arī nekad nebūt.


 -Kāds te ir dusmīgs... 
-Kādam te ir par daudz zobu...
(tipiska dzīves situācija) :D


 Daži cilvēki ir radīti, lai citus nokaitinātu.


 Ja tu nedzīvo kaut kā dēļ, tad tu nomirsi nekāds.


 Cilvēks, kurš mīl sevi, var patiesi mīlēt arī citus.


 Es neesmu ļauna. Es vienkārši nesaku to, ko tu gribi dzirdēt. Es vienkārši nedaru to, kas tev šķiet normāli. Es vienkārši netēloju stulbu.


 Ja mēginājums nodzert prātu ir jaunības izbaudīšana, tad kļūt par prostitūtu ir mēģinājums būt jaunavai.


 Citu problēmas mums liekas sīkas un nenozīmīgas, bet mūsējās, kaut arī tikpat sīkas, mēģinām padarīt par pasaules galu.


 Tetovējums ir zīmējums uz mūžu, kura precīzo nozīmi zina tikai tā īpašnieks.


 Pazaudēt ir viegli. Grūtāk ir atrast.


 Tas ir tik dīvaini, ka mums katram ir sava personība, kura ir kaut kur smadzenēs, kura izdara savas izvēles un liek mums mocīties.


 Nebaidies izdarīt savas izvēles.


 Ja negribi, lai kāds noslēpums kļūtu visiem zināms, nestāsti to nevienam. Pat ja tu kādam uzticies, tas kāds uzticas kādam citam.


 Vārdi ''man vienalga'' parāda to, ka tev patiešām nav vienalga.


 Mīli sevi vairāk par visiem citiem, tad arī citu mīlestību beigas nešķitīs tik sāpīgas, jo tev būs klāt visvētīgākais cilvēks - tu pats.


 Dzīvo krāsaini.

Jauku nedēļas pēdējo dienu! 

xoxo
anetteket

P.S. 10.Saeima ir atlaista! :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru