sestdiena, 2011. gada 9. jūlijs

Suck It And See.

 

Sveiki! Apsveicu ar nedēļas nogales iesākšanos. Laiciņš gan tāds drūms, bet tas netraucē kārtīgi izbaudīt vasarīgās nedēļas nogales pie jūras, ezera vai kādas upes un atpūsties.

Gaļinas Poļiščukas Teātra Observatorijai atkal būs jāmeklē jauna mājvieta, jo SIA Rīgas nami to plāno izlikt no Kongresu nama. Par iemeslu tam min parādus par īri.

Binnija Ārberga, kurai pieder skaistumkopšanas salons BB Binnija, atzinusi, ka katru dienu apmeklē populāro dzejnieku Imantu Ziedoni, lai lasītu viņam priekšā un pierakstītu vajadzīgo. Binnija atzīst, ka kļuvusi par tādu kā populārā rakstnieka sekretāri.

Populārā aktrise Dženifera Anistone, kura nesen atzina, ka beidz savu karjeru, tikusi pie pirmā tetovējuma. Tajā attēlots viņas mirušā sunīša Normena vārds. Tetovējums atrodas uz viņas kājas.

Bildes.

 Visi redzēja, cik viņa ir skaista. Bet viss, ko viņa sevī redzēja, bija bailes un sāpes.


 Tev ir tikai viens cilvēks, kuram pilnībā uzticēties - tu pats. Tikai viena dzīve, viena iespēja izvēlēties un nekādas iespējas atgriezties pagātnē.


 Tās bruņas, kuras mēs uzceļam ap sevi, varam noņemt tikai mēs paši.


 Ja cilvēki saka, ka tu esi lielisks, tici tam. Pat ja viņi melo vai tā nedomā, tu esi šo melu vērts.


 Cilvēki jautā ''kā tev iet?'' tikai tādēļ, lai uzzinātu, vai citiem iet vēl sliktāk.


 Ir lietas, kuras mani vienkārši iedvesmo. Varbūt man tās nepatīk vai citus nesaista. Vienkārši... es ieraugu kādu lietu un saprotu, ka viss ir lieliski.



 Justies īstam un patiesam, nevis uzspēlētam un tēlot kādu citu.


 Mums ir jāatrod tā lieta, kuru varam darīt ar apbrīnu un kaislību, tā lieta, kuras dēļ ir vērts turpināt iet uz priekšu, neskatoties atpakaļ.


 Mums piemīt viena slikta īpašība - mēs cilvēkus itkā mīlam, līdz tam brīdim, kad viņi dara mums pa prātam. Pēc tam mēs viņus itkā ienīstam un mīlam reizē, bet nekad nespējam aizmirst.


 Klusums nogalina. Tici man. Meģini pasēdēt divatā ar svarīgu cilvēku, klusumā. Kad viss, kas palicis, ir tukšums.


 Milestība ir kā kāršu spēle. Tie, kuri krāpjas, vienmēr zaudē.


 Nesūdzies par neveiksmēm. Mēģini vēl. Strādā smagāk. Ja nesanāk, dari vēl vairāk. Nekas nav neiespējams. Sekot liktenim ir nožēlojami. Cīnies no visa spēka un gūsti prieku.


 Apkārtējie nesaprot, ko es daru. Nekas, es to nedaru viņu dēļ. Es cenšos sevis dēļ.


 Dažreiz atbildes atrast ir grūti. Es tās vienmēr atrodu pie jūras. Un tu?


 Principi ir radīti, lai tos apietu, likumi, lai tos pārkāptu. So f*ck them and live your life.


Lielākā muļķība, ko esmu dzirdējusi - es to daru tāpēc, ka tā vienkārši pieņemts. Kas pieņemts? Šī ir tava ballīte.

Enerģisku un izdevušos nedēļas nogali! :)

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru