svētdiena, 2011. gada 3. jūlijs

Right There.



Sveiki! Jau trešais jūlijs ir klāt, vēsāks nekā abas iepriekšējās jūlija dienas. Šodien arī Vimbldonas tenisa čempionāta fināls - tajā  ranga līderis Rafaels Nadals spēlēs pret Novaku Džokoviču. Neatkarīgi no spēles iznākuma jau rīt par ranga līderi kļūs Novaks.

Iespējams jau nākamajā Eirovīzijā Armēniju pārstāves slavenā amerikāņu rokgrupa System of a Down, ziņo žurnāls Times. Interesanti gan, ja tagad Eiropas valstis pārstāvēs pasaulē populāri izpildītāji no citām zemēm, kas tad tā par Eirovīziju?

Pasaulslavenā modele Keita Mosa beidzot apprecējusies. Atceramies, ka viņai ir bijušas daudzas neveiksmīgas attiecības, tostarp ar Džoniju Depu, un viņai ir arī meitiņa. Viņas vīrs ir Džeimijs Hinss no grupas The Kills.

Aktieris Toms Henkss pastāstījis, ka iespējams top multenītes Toy Story jeb Rotaļlietu stāsts ceturtā daļa. Viņš šajās multeņu sērijās ierunā Vudija balsi.

Bildes.

 Mīlestības spēks ir daudz lielāks un varenāks par jebko.


 Man prāts ir 50% absolūts sapņotājs un 50% mūzikas fanāts.


 Tas, cik citi tev šķiet skaisti un lieliski, nenozīmē, ka viņi ar rūgtumu neskatās uz savu dzīvi un klusi neapskauž tavējo.


 Ir divu veidu nepateiktie vārdi - tie, kas kaut ko saglabā, un tie, kas ļauj kaut kam izirt.


 Mums katram ir spēja runāt, lai to izmantotu īstajā brīdī, nevis klusētu, mokot sevi un citus.


 Reizēm es par sevi šaubos. Tad es atceros, ka ir tādi cilvēki, kuri mani mīl jebkādu. Un visas šaubas pāriet.


 Nekas nedod vairāk spēka, kā labi un sirsnīgi vārdi.


 Skaistākos brīžus nespēj piefiksēt neviens fotoaparāts.


 Es varētu teikt, ka nožēloju to, ko esmu izdarījusi. Bet es tiešām nekad nenožēloju neko.

Laimīgu nākošo nedēļu  un šīs nedēļas nobeigumu!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru