pirmdiena, 2011. gada 11. jūlijs

Situations.



Sveiki! Pašlaik ir sasodīti karsta pirmdiena. Ārprāts, jau 11.jūlijs! Vasara tūlīt jau pusē, bet varētu atpūsties vēl un vēl... :)

Atgādinu, ka jau 15. un 16. jūlijā Salacgrīvā notiks viens no lielākajiem festivāliem Eiropā - Positivus. Cik saprotu, biļetes vēl ir dabūjamas. Visiem festivālu faniem noteikti jābūt tur.

Jau otro nedēļu pēc kārtas Amerikā skatītāko filmu topa augšdaļā turas grāvējs Transformeri 3. Filmā gan vairs nav redzama Megana Foksa, bet Transformeru fani visā pasaulē tik un tā dodās uz kinoteātriem, lai redzētu šo turpinājumu. Kritiķu atsauksmes par filmu gan nav tās labākās.

Svētdien Viktorijas un Deivida Bekhemu ģimenē ienāca pirmā meitiņa. Deivids atklājis, ka meitiņa un Viktorija jūtas labi. Šis Bekhemu ģimenē būs ceturtais bērns, pirmā meitenīte, kuru viņi tik ļoti vēlējās.

Vakar mūsu kaimiņi, Lietuvas U-19 basketbola izlase, triumfēja Pasaules čempionātā. Finālā viņi pārliecinoši, ar 85:67, pārspēja Serbijas izlasi.

Bildes.

 Esi skaļš un bezbailīgs. Baudi mirkļus. Nedomā sliktas domas.


 Mūsu ķermenis ir mūsu audekls. Tu vari to apgleznot vai saplēst. Tu esi paša radīts mākslas darbs.


 Ikviens no mums dzīves laikā izveido vienu patiešām neatkārtojamu mākslas darbu ar nosaukumu ES.


 Nožēlot ir savtīgi.


 Ja kāds mēģina mani saulauzt, es vienkārši saņemu visus spēkus un parādu, ka esmu stipra.


 Lietas rada atkarību, cilvēki pieradina. Nekas šajā pasaulē nav drošs.


 Visi tik daudz runāja par mani, ka nu ir vienalga. Es vienkārši pacēlu galvu un neskatījos atpakaļ.


 Varbūt alkahols izdzēš atmiņas, bet nepadara lietas nebijušas un neizdarītas.


 Es izdarīju visu. Man pietika un es vairs neko nedarīju. Es nezināju, ka nākamais mēģinājums būtu bijis veiksmīgs.


 Cilvēki, kuri smaida, dzīvo ilgi. Cilvēki, kuri smaida un par pārējo nospļaujas, dzīvo mūžīgi.


 Kāds nezin kā sauc neārstējamu atkarību no mūzikas? :)


 Tu neatradīsi ticību un cerību teleskopā,
Tu neatradīsi sirdi un dvēseli zvaigznēs.
Tu vari sadalīt visu ķimikālijās,
Bet tu neizskaidrosi tādu mīlestību kā mūsējā. /The Script


 Mūžīgi jaunam nenozīmē tādam izskatīties. Tas nozīmē nekad nepazaudēt bērnu sirdī.


 Mūsdienu popmūzika vairāk izklausās pēc dziedātāju dienas atstāsta, nevis mūzikas ar domu.


 Ja smaids radītu gaismu, es laikam būtu elektrostacija.


 Krāsas spēj padarīt interesantu pat vispelēkāko lietu.


 Es itkā pieaugu, bet mans prāts vēl joprojām spēj būt izcili bērnišķīgs.


 Kad ir skumji, es domāju par to, kas mani tobrīd iepriecina. Ja es to realizētu, visi mani ienaidnieki būtu miruši. :)


 Neceri uz labāko, dari tā, lai ir labāk.


Manas vēlmes reizēm ir pavisam muļķīgas. Bet es atdotu visu, lai reiz atgrieztos bērnībā.

Jauku šo nedēļas iesākumu!

xoxo
anetteket

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru